Maloprodajni alati


Povjerenje je ključ uspješnog odnosa s klijentom. Podignite ga na višu razinu kroz naše praktične inovativne koncepte: oni su ogledalo vaše stručnosti, kvalitetne i kontinuirane edukacije, i daju rezultate zbog kojih se klijenti vraćaju.

skin bar®
Nema dvojbe: klijent koji proba – kupuje! Pozovite ga da sjedne, porazgovarajte o njegovim potrebama i režimu njege kako bi Dermalogicu doživio u opuštenoj atmosferi. Skin bar je odlično mjesto za interakciju klijenta i terapeuta. Klijent  može isprobavati proizvode koje ste mu preporučili, postavljati praktična pitanja, dobiti Face Mapping uslugu te stručne savjete kojima će unaprijediti svoju njegu.

face mapping® analiza lica
Svako lice priča svoju priču – potvrđuje FaceMapping tehnika mapiranja lica! Dermalogicin The International Dermal Institute razvio je ovu jedinstvenu analitičku metodu prema kojoj se lice dijeli na 14 zona, a svaka od njih odražava specifične probleme organizma. Koncept koji zadržava klijente i privlači nove, FaceMapping promiče dragocjeni individualni pristup i dokazano poboljšava maloprodaju. To je samo jedan od razloga zašto Dermalogica ostvaruje najbolje rezultate u kozmetičkoj industriji!

microZone® treatmani
Koliko vas puta klijenti zovu želeći sanirati akutne promjene na koži? Sada im možete ponuditi kvalitetno i brzo rješenje. 20-minutni MicroZone tretmani usmjereni su na stanja poput akni, crvenila, umornog tena, podbuhlosti, i daju vidljive rezultate – odmah. Ovom uslugom upotpunit ćete svoju profesionalnu ponudu, a najbolje od svega jest da tretman možete napraviti bilo gdje – čak i u maloprodajnom prostoru.