O nama


Ništa nije moćnije od ideje koja se ostvari u pravo vrijeme!
To nam svakodnevno dokazuje uspjeh Dermalogice -“tihe revolucije” u njezi kože, koja ima kultni status među profesionalcima za njegu kože diljem svijeta.

Dermalogicu su u Los Angelesu 1986. utemeljili Jane i Raymond Wurwand, osnivači International Dermal Institutea (IDI) , koji preko 30 godina profesionalnim kozmetičarima pruža edukaciju nakon srednjoškolskog obrazovanja te postavlja standarde u kozmetičkoj industriji i edukaciji. Svi Dermalogica proizvodi istražuju se i stvaraju u Institutu u suradnji s profesionalcima IDI centara diljem svijeta. Kao suosnivačica i glavna vizionarka Dermalogice i International Dermal Institutea, Jane Wurwand jedan je od najpriznatijih i najcjenjenijih autoriteta u profesionalnoj terapiji kože. Pod njezinim vodstvom, Dermalogica je izrasla u vodeću profesionalnu marku za njegu kože, koju koristi više od 100.000 terapeuta u više od 100 zemalja diljem svijeta. Originalna vizija Dermologice vrlo je jasna: linija proizvoda bez štetnih iritirajućih sastojaka (umjetnih boja i mirisa, denaturiranog alkohola, lanolina i mineralnih ulja) koje bi izabrali te preporučili profesionalni kozmetičari s istim oprezom kao i liječnici.

 

Predvođeni edukacijom

Naši su proizvodi nastali u želji da profesionalnim terapeutima pružimo najbolje proizvode za njegu kože uz vrhunsku edukaciju. Zbog toga imamo snažnu edukativnu potporu, koja se ne odnosi samo na upoznavanje i rad s našim proizvodima nego i radionice te seminare koji služe za permanentno usavršavanje i dizanje kozmetičke struke na višu razinu. Dermalogica je izbor broj jedan stručnjaka za njegu kože u cijelom svijetu!

 

Individualan pristup

Svakom klijentu kreiramo personaliziranu rutinu i preporučujemo tretmane prema njihovoj problematici – jer znamo da je svaka koža drugačija. Naši proizvodi najbolje djeluju uz preporuku i sasvjete profesionalnih terapeuta. Bez obzira na vaš stil života, porijeklo ili okruženje, budite uvjereni da će Dermalogica raditi za vas.

 

Ljudski dodir

Vjerujemo u snagu ljudskog dodira koji zrači kroz naše ruke, naš glas i naše namjere.

Tako se povezujemo s ljudima i stvaramo jedinstvenu, trajnu vezu.

 

Brojna istraživanja omogućuju predviđanje trendova u industriji, ali i očuvanje vodeće pozicije u smislu otkrivanja novih načina njege kože. I nakon svih ovih desetljeća – ključne vrijednosti, inovacije i edukacija sastavni su dio identiteta Dermalogice.